top of page
הדפסת אלבומים דיגיטליים

אלבומים דיגיטליים

במבחר גדלים

אלבומים דיגיטליים

בפוקוס דיגיטל, אלבום דיגיטלי זה כל מה שמתחיל באות מֶם: מהיר, מקסים, מדהים, משתלם...

העולם הדיגיטלי פותח בפניך תחום גדול שנקרא – אלבומים דיגיטליים מעוצבים. אנחנו מרחיבים את התחום ומציעים לך מגוון רחב ביותר של אפשרויות שהופכים כל אלבום דיגיטלי למעוצב יותר, מרשים יותר, איכותי יותר ובשורה התחתונה גם משתלם יותר.

תמונה של צלם מצלם זוג בחתונתו

​לקבלת התוצאה הטובה והמשתלמת ביותר אנחנו מציעים לך ארבעה ערוצים לבניית אלבומים דיגיטליים מעוצבים להפליא. אבל קודם כמה יתרונות חשובים ומשמעותיים שפועלים לטובתך:

 

יתרון הנוחות - אנחנו עושים הכל תחת קורת גג אחת. מעצבים את דפי האלבום, עורכים אותם, מוסיפים אפקטים לפי צורך או בקשה, מעבדים בפוטושופ, מפתחים, מדפיסים כורכים... והופ, יש לך אלבום תמונות דיגיטלי מעוצב לתפארת. 

    

יתרון האיכות - פיתוח תמונות מתבצע במכונות פיתוח המתקדמות והחדישות ביותר, ואילו הדפסת תמונות נעשית על נייר צילום משובח ואיכותי ביותר. כך תמונות אינן דוהות, נשמרות לשנים ארוכות כאילו צולמו אתמול. 

    

יתרון הקרבה  - אלבום תמונות דיגיטלי, כדי שיהיה מעוצב לשביעות רצונך, או בכריכת אלבום תמונות המועדף עליך דורש את אישורך. אנחנו כאן. לידך הרצל 2 ראשל"צ. קל להגיע, קל לבחור מהמבחר  הגדול וזה  לוקח ממש כמה דקות.

רוצה שניצור איתך קשר ?
מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי

Thanks! Message sent.

אפשר גם להתקשר ישירות 03-956155

זוג על רקע הים

אלבומים דיגיטליים
לרגעים חשובים
ומרתקים שתשמרו ביחד לעד

אלבום תמונות דיגיטלי - אנחנו עושים בשבילך הכל:

אלבום חתונה

במהותם, אלבומים דיגיטליים, נועדו לבצע הכול על מחשב. אבל לא כולם מבינים בתוכנות, בעיצוב, והכי מעניין – למרות הקידמה הדיגיטלית, הרוב רוצים אלבום מודפס. מצויין. צילמת אירוע, מסיבה, יום הולדת, טיול בחו"ל... אירועים ורגעים שברצונך להנציח? באפשרותך לשלוח אלינו את התמונות ואנחנו גם נעצב את הדפים בשבילך, נבצע את תהליכי פיתוח תמונות, הדפסת תמונות עריכת אלבום תמונות כולל כריכה מהודרת. כל שנותר לך לעשות הם שני דברים בלבד – ואת שניהם ניתן לעשות בביקור אחד. לבוא אלינו ולאשר את דפי התמונות המעוצבים לפני הדפסה, ולבחור את סוג אלבום התמונות המועדף עליך. לבחירתך מגוון רחב של אלבומים כולל בכריכה דמוי עור. וכך, יש לך אלבום תמונות דיגיטלי – מודפס, כרוך, מעוצב בטוב טעם. רגע... לפני שקובץ התמונות נשלח...

אלבום דיגיטלי על פי העיצוב שלך

הצעת נישואין

לך כבר לא צריך להסביר מה זה אלבומים דיגיטליים ובטח שלא מה זה עיצוב אלבומים או איך צריכים להיראות אלבומים מעוצבים. צילמת תמונות? עיצבת אותן על דפי אלבום דיגיטלי כראות עיניך? נפלא. כל שנותר לך הוא לשלוח את הקובץ אלינו ולאמר לנו איזה גודל אלבום אתה צריך. אנחנו נבצע את הדפסת תמונות האלבום לפי העיצוב שלך על נייר צילום באיכות הגבוהה ביותר. כמובן זו גם ההזדמנות שלך לבחור את סוג האלבום המועדף עליך מתוך המבחר הגדול שעומד לרשותך. אישרת? מצויין. עוברים שלב כריכת הדפים המעוצבים ומגישים לך אלבום דיגיטלי פרי עיצוב שלך.
 

אלבומים דיגיטליים לאירועים מיוחדים, חתונות, שמחות... 

לא סתם נכתב בכותרת אלבומים דיגיטליים. מסתבר שיש דרישה גוברת והולכת להפקת שני סוגים של אלבומים דיגיטליים. האחד – אלבום תמונות דיגיטלי לחתן ולכלה או לבר/בת המצווה. וזהו אלבום תמונות "שמן" יותר המכיל את האירוע כולו החל ממסיבת הרווקים ערב לפני ועד ליציאה לירח הדבש יום אחרי (זו רק דוגמא כמובן). השני – אלבום תמונות דיגיטלי "רזה" יותר, המודפס בכמה עותקים כמתנה או כמזכרת לבני משפחה קרובים: דודים, סבים, קרובים החיים בחו"ל וכדומה. שירותי עיצוב אלבומים שאנחנו מציעים מתאימים במיוחד למקרים אלה. המעצבים שלנו ידעו לעשות למענכם מלאכת מחשבת לשביעות רצון כולם – הכל – במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. ולכן, כחלק מהכנות האירוע, כדאי לכם להתקשר אלינו...

רוצה אלבום דיגיטלי מרשים
במחיר המשתלם ביותר?
כדאי לך להתקשר עכשיו:
טל: 03-9561566

או לשלוח מייל

או למלא את הטופס

bottom of page